EuroCard / MasterCard Visa Kreditor (SE)


ADLY
APRILIA
BAOTIAN / BTM / TMS
BENELLI
BETA
BULTACO
CH RACING
CPI
DAELIM
DERBI
GAS GAS
GENERIC
GILERA
HM
HONDA
HOOPER
HYOSUNG
ITALJET
KEEWAY
KYMCO
MALAGUTI
MASARU
MOTORHISPANIA
PEUGEOT
PGO
PIAGGIO / VESPA
PUCH
RIEJU
ROXON
SACHS
SHERCO HRD
SUZUKI
SYM
TGB
TOMOS
VENTO
VIARELLI
YAMAHA
ZUNDAPP
ÖVRIGA (Kina m.fl.)
MC-HJÄLMAR
Mopedstyling
Mopedtillbehör
Mopedtrim
MÄTARE (Koso m.fl.)
UTRUSTNING
Mopedguider & Tips

Visa kundvagn

Köpvillkor
Beställning
Betalning / Priser
Leveranser
Garantier / Manualer
FAQ - Vanliga frågor
Återköp / Returer
Kontakta oss
ÅF Login (Återförsäljare)
Orderstatus
Bli Återförsäljare




Återköp / Returer Print

ÅTERKÖP

Att lämna tillbaka en vara med full återbetalning är möjligt om alla punkter nedan är uppfyllda:

- Det ej gått mer än 14 dagar från det att du hämtade ut paketet hos utlämningsstället.
- Originalförpackningen finns kvar.
- Varan ej är använd
- Varan ej är skadad
- Varan ej är modifierad av kunden, t.ex. lackerad
- Varan inte är specialbeställd till kunden
- Varan är komplett

Är inte alla punkter ovan uppfyllda kommer returen ej godkännas, eller så kommer ett prisavdrag göras.

Kunden är själv ansvarig för att beställd vara passar fordonet den ska sitta på, dvs varan skall finnas under aktuell mopedmodell i shopen.
Är du osäker på om en vara passar, kontakta oss via mail innan köp.

Kontakta alltid Twostroke.se om du vill göra ett återköp på order@twostroke.se glöm inte att skriva ditt ordernummer.

RETURER

Innan du returnerar en vara ska du kontakta Twostroke.se på order@twostroke.se och meddela orsak till att du önskar göra en retur.

Alla returer skall skickas med Posten i av Posten godkänt emballage (förpackning).
Returnerar du paketet står du själv för fraktkostnaden, vi löser ej ut returer som skickats mot postförskott.

Blir returen godkänd kommer vi återbetala pengarna för varan till angivet konto.

Om en vara är felaktig (transportskada, se nedan) skall kunden reklamera felet till TS Stockholm AB inom skälig tid efter det att felet upptäcktes. TS Stockholm AB avhjälper på egen bekostnad felet om det kan ske utan oskälig kostnad eller olägenhet för TS Stockholm AB. I övrigt hänvisas till konsumentköplagens bestämmelser.

Transportskada skall på ankomstdagen av leveransen anmälas till Posten på telefon 020-232221 (för privatpersoner) och till TS Stockholm AB via e-post order@twostroke.se.


RETUR AV HJÄLM

Innan ni returnerar en hjälm (för att den känns något för liten) ber vi er genomföra testerna på länken nedan:


Testa om din hjälm har rätt storlek