EuroCard / MasterCard Visa Kreditor (SE)


ADLY
APRILIA
BAOTIAN / BTM / TMS
BENELLI
BETA
BULTACO
CH RACING
CPI
DAELIM
DERBI
GAS GAS
GENERIC
GILERA
HM
HONDA
HOOPER
HYOSUNG
ITALJET
KEEWAY
KYMCO
MALAGUTI
MASARU
MOTORHISPANIA
PEUGEOT
PGO
PIAGGIO / VESPA
PUCH
RIEJU
ROXON
SACHS
SHERCO HRD
SUZUKI
SYM
TGB
TOMOS
VENTO
VIARELLI
YAMAHA
ZUNDAPP
ÖVRIGA (Kina m.fl.)
MC-HJÄLMAR
Mopedstyling
Mopedtillbehör
Mopedtrim
MÄTARE (Koso m.fl.)
UTRUSTNING
Mopedguider & Tips

Visa kundvagn

Köpvillkor
Beställning
Betalning / Priser
Leveranser
Garantier / Manualer
FAQ - Vanliga frågor
Återköp / Returer
Kontakta oss
Orderstatus
Bli Återförsäljare


Återförsäljare:
Användarnamn:

Lösenord:

Glömt password?
Logga in




Kontakta oss Print

Vart ska du vända dig?

Det beror på vilken sorts hjälp eller information är du ute efter.

1. Frågor om din beställning...

Maila oss på order@twostroke.se
OBS! Glöm inte att skriva ordernumret på din beställning i mailet.

2. Frågor om produkter...

Information om produkter, leveranstider = maila oss på info@twostroke.se
OBS! Skriv alltid artikelnumret på de varor ni har frågor om.

3. Övriga frågor...

Frågor om trimning, mm = kolla guiderna på www.twostrokerider.se
Kan du inte hitta svaren där så maila på info@twostroke.se
(Dessa frågor besvaras i mån av tid och vi hänvisar i första hand till tillverkarnas hemsidor och diverse diskussionsforum på nätet).

Frågor via E-post

Vi fokuserar på att besvara dina frågor så snabbt som möjligt och har därför beslutat att svara på frågor enbart via e-post.
Vi är medvetna om att en del kunder föredrar telefon, men med e-post kan vi korta våra svarstider avsevärt vilket gynnar dig som kund.

Vi svarar på e-mail måndag till fredag från klockan 07:00 till 16:00.

Om Du ej fått svar inom 16 arbetstimmar ( 8 timmar per arbetsdag mån - fre. EJ räknat med lördag, söndag samt helgdagar) kan detta bero på tekniska problem och därför råder vi Dig till i dessa fall att kontakta oss via vanligt brev på följande adress.

TS Stockholm AB (Twostroke)
Box 2009
176 02 Järfälla


Telefonkontakt?

Vi förstår att det finns tillfällen då det bästa alternativet är att kunna ringa om det uppstått något problem.
På Twostroke har vi dock valt att inte ha någon typ av telefonsupport, detta beror på att vi hanterar hundratals frågor varje dag.

Genom att få in dessa frågor via e-mail så kan vi välja att göra något som inte är möjligt via telefon, det är att prioritera de viktiga frågorna först, t.ex i de fallen då det uppstått ett problem med en redan köpt produkt.

Om vi inte hade kunnat göra denna prioritering så är risken att viktiga frågor hade fått sitta i en lång telefonkö eller fått en upptagetton i örat. Tack vare vår mailsupport så har du som kund möjligheten att kontakta oss när det passar dig.

Vi svarar på inkomna e-mail måndag till fredag från klockan 07:00 till 16:00.

Kontakta oss därför via vår mailadress info@twostroke.se så kommer vi att besvara dig så snabbt som möjligt.

Till er som ändå kommer att fortsätta försöka hitta ett sätt att komma i kontakt med oss via telefon så kan vi bara be er att spara den tiden och energin till något annat. Ta de få minuter det tar och skicka oss ett e-mail istället, vi lovar er att vi kommer att besvara er så snabbt som möjligt.

Mvh
Twostroke