Vald moped: Ingen modell vald
Välj moped För rätt delar

När du valt kommer butiken visa delar för vald moped och universella produkter.

Ordervillkor

Betalning

All betalning sker via Klarna. Här finns möjlighet till att betala direkt via vanlig bankbetalning eller Swish, betala senare samt dela upp betalningen. Du kan ta del av Klarnas villkor här. Vid frågor gällande betalning, vänligen kontakta Klarnas kundtjänst på webben eller via appen. Villkor för övriga nordiska länder hittar du här (FI, DK)

Leveransvillkor

Alla beställningar skickas med Postnord. Leveranstiden på varor som finns i lager (vårat lager ligger i Stockholm) är vanligtvis 1-2 arbetsdagar inom Sveriges gränser. Under högsäsong samt för de som bor högst upp eller längst ned i landet kan det i undantagsfall ta någon dag extra.

På beställningar under 800 kr tillkommer fraktkostnad med 39 kr. Alla beställningar har en expeditionsavgift på 9 kr oavsett ordervärde och betalsätt.

Ej uthämtade beställningar debiteras med 100 kr som dras på återbetalningen.

Ångerrätt/Reklamation

Ångerrätten är fjorton (14) dagar från det att ni mottagit era beställda varor.

Efter att ni meddelat oss om att ni önskar returnera en vara, så måste varan skickas till oss inom 14 dagar.

Om inte varan eller förpackningen är i samma skick som när vi skickade dem, kommer returen inte godkännas, eller så kommer ett prisavdrag göras. OBS! Vi kan i fall då varan inte returneras i nyskick göra prisavdrag med upp till 100% av varans värde.

(Ändring av prisavdraget vid ångerrätt kan komma att ändras då lagstiftningen fått färdiga riktlinjer för uträkning av värdeminskningen).

Garantier

På samtliga varor gäller ev. av respektive fabrik tillämpad garanti. Eventuella reklamationer vidarebefordras i regel av oss till fabrikanten. För garantiärenden och reklamationer vänligen kontakta oss på info@twostroke.se

Återköp

Kontakta oss alltid om du vill göra ett återköp på info@twostroke.se glöm inte att skriva ditt ordernummer samt anledningen.

Att lämna tillbaka en vara är möjligt om:

  • Det ej gått mer än 14 dagar från det att du hämtade ut paketet hos utlämningsstället.
  • Originalförpackningen finns kvar och är oskadad.
  • Varan ej är använd (att prova passform på t.ex. en hjälm är givetvis ok).
  • Varan ej är skadad
  • Varan ej är modifierad av kunden, t.ex. lackerad eller monterad extrautrustning.
  • Varan är komplett


Är inte alla punkter ovan uppfyllda kommer returen ej godkännas, eller så kommer ett prisavdrag göras. Återköp kan endast göras av den ursprungliga köparen av varan och återbetalning görs endast via Klarna till det konto/kort som användes vid betalning.

Returer

Innan du returnerar en vara ska du kontakta oss på info@twostroke.se och meddela ordernumret samt orsaken. Önskas fraktsedel för returen kan vi skicka en via mejl mot prisavdrag på 70 kr på återbetalningen.

Alla returer skall skickas med PostNord i emballage (förpackning) som skyddar innehållet och därmed minskar risken för transportskador. Blir returen godkänd kommer återbetalning ske via Klarna till det konto som användes vis köp.

För att åberopa att vara är felaktig (ang. transportskada, se nedan) skall kunden reklamera fel till TS Stockholm AB inom skälig tid efter det att felet upptäcktes. TS Stockholm AB avhjälper på egen bekostnad felet om det kan ske utan oskälig kostnad eller olägenhet för TS Stockholm AB. I övrigt hänvisas till konsumentköplagens bestämmelser.

Transportskada skall på ankomstdagen av leveransen anmälas till Postnord på telefon 020-232221 (för privatpersoner) och till TS Stockholm AB via e-post info@twostroke.se.